Caiete… pentru vise!


Fiecare creaţie ascunde în spatele ei un motiv…

Odată cu pasiunea de a scrie, de a “conserva” aminitirile plăcute, ideile şi gândurile mele, fără să îmi dau seama am început să “redecorez” caietele şi carneţelele în care scriam.

Aşa a ajuns ca orice caiet cumpărat de la magazin… în mâinile mele să capete altă formă. Am jonglat cu materiale, danteluţe şi panglici. După cum puteţi vedea, combinaţiile sunt nenumărate, iar culorile „fură” privirile!

Un caiet conţine fraze ce ne-au zgâlţâit zilele sau idei ce ne-au luminat viaţa, fiecare cuvânt rămânând înregistrat negru pe alb.

Leave a Reply

