Personalized agenda



Le-am facut la comanda pentru fetele din Botosani! 🙂

2 thoughts on “Personalized agenda

  1. Buna 🙂 din intamplare am dat de site-ul tau si sa stii ca am ramas f plact surprinsa :d faci carnetele foarte foarte frumoase si as vrea si eu dar nu stiu care le mai ai in stoc. Sau faci pe comanda daca iti spun modelul? si legat de preturi, la cateva nu sunt afisate (cele personalizate).Rasp la comm pls cand ai timp si mi-as dori sa vb putin despre comanda

    Like

  2. Ma bucur ca iti place site-ul!! 🙂 momentan nu am pe stoc decat o singura agenda (o gasesti la sectiunea “IN STOC”) dar pot face la comanada, in functie de culorile si modelul tau preferat. Legat de preturi, agendele sunt 12 lei orice model si 7 lei transportul daca nu esti din tm.
    Eventual putem vorbi pe mail sau pe mess mai multe despre comanda, ma gasesti la adresa: ana_ltl@yahoo.com

    Like

Leave a Reply

