Every girl dreams..in tulle


tulle_skirt

Sunt asa bucuroasa ca anul acesta am reusit sa imi port propriile creatii.

Deja am dezvoltat o traditie: cu doua – trei zile inainte de un eveniment la care trebuie sa particip..ma trezesc cu o idee in minte si intorc totul pe dos ca sa ii dau viata. Ultimele dati m-am trezit cu tinute gata facute pentru nuntile la care am participat.

Si sunt asa mandra de mine 🙂

Cele doua fuste din tul sunt printre primele mele creatii din sfera obiectelor imbracabile 🙂

tulle skirt

_MG_3652

Leave a Reply

