redecorate my room (part II)


garland

 

La cat de mult imi place schimbarea..cred ca as redecora din 3 in 3 luni!!

Dupa ce m-am mutat mi-am propus ca in concediul din iunie sa redecorez. Si intre timp am facut lucrusoare “pentru iunie” pastrandu-le intr-o cutie bine pusa intr-un coltisor.

Dar cand primavara a dat peste mine cu multe culori, flori si bucurie..nu am rezistat sa nu aduc si in camera mea putina schimbare..

husa_masina_de_cusut

Intre timp am reusit sa imi fac mult dorita husa pentru masina de cusut, ca sa nu isi gaseasca praful loc comod pe ea in zilele de sarbatoare.

Literele inca nu si-au gasit locul in camera..inca ratacesc pe masuta.

fete_perna

fetele de perna cusute cu drag..pe ele am invatat sa fac butoniere!! a fost asa o bucurie si realizare! 🙂

puzzle_tablou

Am terminat si puzzle-ul primit cadou de craciun, si cu ajutorul prietenilor mei…l-am transformat in tablou. Si-a gasit si el acum locul pe o latura a dulapului.

E o casa din Spania, sper sa ajung sa o vad si live candva 🙂

felt_stuff_on_my_door

Agatatoare din fetru prinse pe usa mea.

crochet_blanchet

Patura crosetata de bunica mea iarna asta. E superba!! Imi place tare mult!

wall_pictures

Inainte sa ma mut am umplut peretele cu poze din momente dragi.

Ar trebui sa integrez ideea asta in urmatorul sezon de redecorare..imi place sa imi reamintesc modurile prin care Dumnezeu m-a binecuvantat!

 

Spor la creat!

One thought on “redecorate my room (part II)

Leave a Reply

